Forum www.aizuz.fora.pl Strona Główna
Yellow Skull System

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aizuz.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jan Marian Trawka




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:46, 03 Lut 2011    Temat postu: Yellow Skull System

Jak działają Yellow Skulle?
Jeżeli inny gracz jako pierwszy cię zaatakuje, zobaczysz nad jego głową Yellow Skull - bez znaczenia, czy ty masz red skulla, white skulla, czy żadnego.

Jaki to ma sens?
Aby można było pozbyć się denerwujących "low lvl", które atakują cię z podniecenia twoim RSem Wink

Zapraszam do głosowania i dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ratixen




Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:38, 04 Lut 2011    Temat postu:

Ja uważam iż PvP powinno być od 100 poziomu chociaż, by gracze nie atakowali wyższych poziomów, gdy ma red skulla, white skulla lub inne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Veebis




Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Raciborowice

PostWysłany: Pią 12:48, 04 Lut 2011    Temat postu:

ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr Jakub




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ryki

PostWysłany: Pią 19:25, 04 Lut 2011    Temat postu:

Jakiś sens w tym jest. YSS by się przydał co do systemu, który podał kolega wyżej to nie ma sensu bo nawet jak by ktoś chciał się kogoś pozbyć to nie ma jak...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ratixen




Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:17, 04 Lut 2011    Temat postu:

Veebis napisał:
ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis


Też tak myślę, że coś takiego powinno powstać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Catixus




Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 0:21, 06 Lut 2011    Temat postu:

Veebis napisał:
ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis


Prawda, tak powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aizuz.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin